یه دنیا دلتنگی

خرید بک لینک

خواستم زندگی کنم راهم را بستن

ستایش کردم گفتن خرافات است

عاشق شدم گفتند دروغ است

گریستم گفتند بهانه است

خندیدم گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید____

می خواهم پیاده شوم ....):

یه دنیا دلتنگی...

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 12:56

روزها فکر من این است و همه شب سخنمکه چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بودبه کجا میروم آخر ننمایی وطنم مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرایا چه بوده است مراد وی از این ساختنم آن یه دنیا دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 0:24

تو بیا ای همه خوبکه اگر آمدنت دیر شودکه اگرآمدنت قصه ی پوچی گرددمن تو را ای همه خوبتا دم مرگ نخواهم بخشید دراین روزهای , تلخ، تا چشم کار می کند ،فقط ناامیدی موج میزند.کاش یک منجی پیدا شود تا..... یه دنیا دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: جمعه 30 آذر 1397 ساعت: 11:30

ميگفت دوستم نداره يعني از اول نداشتنميدونم چه جوري شد زخم روي زخمم گذاشتنميدونم نميدونم شايد كه اون راست ميگفتولي كي بود اون روزا چند تكه مرهم ميذاشتراستي كي بو واسه اينكه ثابت بكنه عاشقهواسه ي اثابت عشقش زنگ روي زنگ گذاشتقافيه رو بي خيال دنبال قافيه نگردكي بود توي شعراش بجاي اون زيبا گذاشتنميدونم حقيقتش شايد زيادي عاشقمشايد همه چي خواب بو خواب من تعبير نداشتدوتا عاشق كه مي بينم يه جورايي هل ميكنمميگه شايد جدا بشند حس ترحم ميكنمبه جمله ي دوستتدارم عاشقتم غضب كنمديگه حرفي ندارم نه من بتو ونه برعكسراستي هنوز نگه داشتم اون دو تا يادگاري عكس یه دنیا دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: شعر از پارسا,شعر پارسال بهار دسته جمعی,شعر پارسا,شعر پارسال بهار,شعر پارسایی,شعر پارسال,شعر از احسان پارسا, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 15:06

از تو با آیینه میگم... از توبا ستاره میگماز نگاه مهربونت.. از چشات دوباره میگمآخ چقدر سخته جدایی...آخ چقدر سخته تنهاییتشنه ی عشق تو هستم... چشمه ی من تو کجاییمن هنوز یه بیقرارم..خسته از این انتظارمبی تو بارونیه چشمام.. زخمی از این روزگارمبی تو کوچه.. بی تو جاده.. بی تو دنیا رو نمی خوامبی تو از همه بریدم.. عشق من. من تو رومیخوامهنوز دلتنگت هستم توهستی باور منتوهستی تکیه گاهم ..پناه آخر منتوی این روزای تاریک.. توی این شبای خستههنوزم عاشق تو به انتظار نشستههنوزم ...................... یه دنیا دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 15:02

صفحه بندی