انتظار (کورش مقیمی)

خرید بک لینک
از تو با آیینه میگم... از توبا ستاره میگم

از نگاه مهربونت.. از چشات دوباره میگم

آخ چقدر سخته جدایی...آخ چقدر سخته تنهایی

تشنه ی عشق تو هستم... چشمه ی من تو کجایی

من هنوز یه بیقرارم..خسته از این انتظارم

بی تو بارونیه چشمام.. زخمی از این روزگارم

بی تو کوچه.. بی تو جاده.. بی تو دنیا رو نمی خوام

بی تو از همه بریدم.. عشق من. من تو رومیخوام

هنوز دلتنگت هستم توهستی باور من

توهستی تکیه گاهم ..پناه آخر من

توی این روزای تاریک.. توی این شبای خسته

هنوزم عاشق تو به انتظار نشسته

هنوزم ......................

یه دنیا دلتنگی...

ما را در سایت یه دنیا دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 15:02

صفحه بندی